کلیدواژه‌ها = دوره ابتدایی
تعداد مقالات: 24

1

اثربخشی بازیهای نمایشی بر رشد اجتماعی دانش آموزان دختر پایه پنجم ابتدایی شهر اصفهان

علوم اجتماعی
دوره 11، شماره 39، زمستان 1396، صفحه 159-186
حسین افلاکی فر؛ لیلا نائینی داورانی

2

ارزیابی کیفیت نرم‌افزارهای آموزشی دوره ابتدایی بر اساس اصول اولیه آموزش مریل

نشریه علمی پژوهشی آموزش و ارزشیابی (فصلنامه)
دوره 8، شماره 32، زمستان 1394، صفحه 79-91
زکیه عادلی‌پور؛ مرتضی کرمی

3

ارزیابی نظام آموزش هنر دوره ابتدایی ازمنظر قلمروهای اساسی و ساختار محتوایی: مطالعه دیدگاه های معلمان، مدیران و کارشناسان

پژوهش در برنامه ریزی درسی
دوره 2، شماره 24، زمستان 1395، صفحه 75-86
رضا صابری

4

ارزیابی و تحلیل محتوای‌کتب هدیه‌های آسمان بر مبنای مهارت‌های تفکر‌انتقادی

فصلنامه علمی - پژوهشی پژوهشنامه تربیتی
دوره 12، شماره 51، تابستان 1396، صفحه 97-118
حسین کریمیان؛ فائزه ناطقی؛ محمد سیفی

5

بررسی تدریس معلمان با تاکید بر مهارت‌های تفکر انتقادی در دروس مطالعات اجتماعی

علوم اجتماعی
دوره 11، شماره 37، تابستان 1396، صفحه 107-128
حسین کریمیان؛ فائزه ناطقی؛ محمد سیفی

6

بررسی دیدگاه کارشناسان پیرامون عناصر اصلی دروس کتاب هدیه‌های آسمان پایه دوم ابتدایی

پژوهش در برنامه ریزی درسی
دوره 2، شماره 20، زمستان 1394، صفحه 193-210
معصومه صمدی

7

بررسی وضعیت آموزش فلسفه در برنامه‌ی درسی سه ساله اول دوره‌ی ابتدایی از دیدگاه معلمان

فصلنامه علمی - پژوهشی پژوهشنامه تربیتی
دوره 11، شماره 48، پاییز 1395، صفحه 121-140
احمد هاشمی؛ ابوالفضل عباسی

8

تبیین اهداف برنامه درسی پرورش هوش اخلاقی کودکان دوره ابتدایی

پژوهش در برنامه ریزی درسی
دوره 2، شماره 28، زمستان 1396، صفحه 15-23
سعید وزیری یزدی؛ علی رضا یوسفی؛ نرگس کشتی آرای

9

تحلیل جایگاه سازنده گرایی به عنوان رویکرد نوین یادگیری درکتاب‌های درسی دوره ابتدایی

پژوهش در برنامه ریزی درسی
دوره 2، شماره 13، بهار 1393، صفحه 6-17
میمنت عابدینی بلترک؛ محمدرضا نیلی

10

تحلیل محتوای برنامه درسی مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی ایران از منظر توجه به ویژگی‌های شهروند جهانی

پژوهش در برنامه ریزی درسی
دوره 2، شماره 8، پاییز 1391، صفحه 117-131
عباس قلتاش؛ مسلم صالحی؛ حسن میرزایی

11

تحلیل محتوای برنامه درسی مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی از منظر میزان توجه به مهارت های اجتماعی فلنر

فصلنامه علمی - پژوهشی پژوهشنامه تربیتی
دوره 13، شماره 53، زمستان 1396، صفحه 17-42
راضیه جلیلی؛ جواد جهان

12

تحلیل محتوای کتاب آموزش مهارت‌هایی برای زندگی بر اساس اصول انتخاب محتوا و ارائه راهکارهای اصلاحی از منظر صاحب نظران برنامه ریزی درسی

پژوهش در برنامه ریزی درسی
دوره 2، شماره 17، بهار 1394، صفحه 123-134
فرشته حاجی زاده ماهانی

13

تحلیل محتوای کتابهای فارسی سال اول دبستان در ایران

روانشناسی تحولی: روانشناسان ایرانی
دوره 3، شماره 12، تابستان 1386، صفحه 357-366
محمد نوریان

14

تدوین و اولویت‌بندی استانداردهای عملکرد مدیران آموزشی دوره‌ی ابتدایی شهر تبریز

نشریه علمی پژوهشی آموزش و ارزشیابی (فصلنامه)
دوره 2، شماره 8، زمستان 1388، صفحه 85-106

15

تعیین شاخص‌های سطح خوانایی گانینگ در محتوای کتاب هدیه‌های آسمانی چهارم و پنجم ابتدایی ایران

پژوهش در برنامه ریزی درسی
دوره 2، شماره 6، تابستان 1391، صفحه 71-79
عباس شکاری؛ زکیه نجاریان

16

جایگاه اخلاق زیست محیطی در برنامه درسی دوره ابتدایی ایران

پژوهش در برنامه ریزی درسی
دوره 2، شماره 9، بهار 1392، صفحه 51-62
طاهره بیات؛ پروین احمدی؛ عبدالله پارسا

17

جایگاه حل مسأله در تمرین‌های کتاب‌های درسی علوم ابتدایی

پژوهش در برنامه ریزی درسی
دوره 2، شماره 12، پاییز 1392، صفحه 1-10
بهروز مهرام؛ علی برائی؛ حسین کارشکی

18

جایگاه شهروند جهانی در برنامه درسی مطالعات اجتماعی پایه ششم ابتدایی

پژوهش در برنامه ریزی درسی
دوره 2، شماره 21، بهار 1395، صفحه 82-92
ابراهیم محمدجانی

19

چارچوب برنامه درسی مبتنی بر توسعه سواد اطلاعاتی در دوره ابتدایی

فصلنامه علمی - پژوهشی پژوهشنامه تربیتی
دوره 10، شماره 42، بهار 1394، صفحه 75-98
نیره حسینی؛ دکتر محسن خادمی

20

راهکارهای طراحی طبیعت‌محور فضاهای آموزشی دوره ابتدایی برای تحقق اهداف برنامه درسی ملی

پژوهش در برنامه ریزی درسی
دوره 2، شماره 29، بهار 1397، صفحه 109-131
سیده سمیه میرمرادی

21

شیوع اختلال یادگیری ریاضی در دوره ابتدایی

روانشناسی تحولی: روانشناسان ایرانی
دوره 8، شماره 32، تابستان 1391، صفحه 343-353
احمد علیپور؛ فرهاد شقاقی؛ علی احمدی ازغندی؛ اعظم نوفرستی؛ علی حسینایی

22

طراحی و اعتباربخشی الگوی مطلوب برنامه درسی با تأکید بر پرورش ذهنیت فلسفی دانش‌آموزان در درس ریاضی دبستان

فصلنامه رهبری و مدیریت آموزشی
دوره 10، شماره 4، زمستان 1395، صفحه 31-46
آناهیتا بحرینی زاده؛ مریم سیف نراقی؛ عزت الله نادری

23

میزان موفقیت برنامه درسی آداب ومهارتهای زندگی اسلامی ( طرح کرامت ) برکسب مهارت حل مسأله دانش آموزان

پژوهش در برنامه ریزی درسی
دوره 2، شماره 25، بهار 1396، صفحه 141-153
ربابه یوسفی؛ پروین صمدی

24

مولفه های مشارکت والدین در برنامه های درسی دوره ابتدایی با تاکید بر عنصر ارزشیابی

علوم اجتماعی
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 30 خرداد 1397
قهرمان مددلو؛ زهره سعادتمند؛ محمد حسین یارمحمدیان



Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.