1.

Alleviating Iranian EFL Students’ Speaking Anxiety: Mobile-assisted instruction vs. traditional instruction

دوره 8، Issue 30 (Spring 2020-No.2)، شهریور 2020، صفحه 11-24
Farideh Ataeifar؛ Firooz Sadighi؛ Mohammad sadegh bagheri؛ Fatemeh Behjat

2.

Analyzing Strengths, Weaknesses, Opportunities, and Threats of Rural ICT Development in Iran's Villages

دوره 1، شماره 1، خرداد 2011، صفحه 17-26
A, Yaghoubi-Farani؛ J. M, Gholinia؛ R, Movahedi

3.

Comparison Study of Application of ICT on Marketing of Agricultural Crops in Iran

دوره 4، شماره 3، آذر 2014، صفحه 127-130
Mohamad Kamal Ebrahimi Filouri؛ Azita Zand؛ Mohammad Mohammadi

4.

Distance Management of SMEs Using ICT Solutions

دوره 9، شماره 1، شهریور 2017، صفحه 1-12
Zdzislaw Polkowski؛ Malgorzata Nycz

5.

Educational Technology in Language Learning: Analyzing Advanced EFL Learners’ Perception on the Use of Technology at Language Institute

دوره 1، شماره 1، تیر 2022، صفحه 43-58
Soraya Omara

6.

Factors underlying farmers’ choice of market information system in Lilongwe, Malawi

دوره 11، شماره 2، شهریور 2021، صفحه 115-131
Fredy Timothy Kilima؛ Thokozani Chikuni

7.

Study of Effective Economic-Social Factors on The ICT in Commercialization of Agriculture in Iran

دوره 1، شماره 1، دی 2017، صفحه 27-32
Azita Zand؛ Mohammad Mohammadi؛ Mohamad Kamal Ebrahimi Filouri

8.

The Effect of Information and Communication Technology on the Skills of the Third Grade of High-School Students

دوره 4، شماره 9، مرداد 2013، صفحه 75-92
Housain Daeizadeh؛ Vahid Fallah؛ Babak Housainzadeh؛ Housain Ali Housainpour

9.

Utilization of Information and Communication Technologies (ICTs) by Agricultural Extension Workers in Niger State, Nigeria

دوره 5، شماره 1، خرداد 2015، صفحه 1-6
S.I Umar؛ U.S Mohammed؛ S Jibrin؛ R. K Usman؛ H Sallawu؛ M. H Usman

10.

ارائه مدل هدایت تحصیلی کارآمد دانش آموزان؛ مبتنی بر فن آوری اطلاعات و ارتباطات

دوره 10، 3 (پیاپی39)، فروردین 1399، صفحه 45-64
بهمن شریفی؛ کیومرث نیازآذری؛ نگین جباری

11.

بررسی تأثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر بهره وری نیروی کار در صنعت بانکداری کشور

دوره 2، شماره 4، مهر 1387، صفحه 66-94
علیرضا دهقاقی اصلی؛ صالح قویدل؛ پریما بهرامی زنوز

12.

بررسی مبانی و شاخصهای اقتصاد دانش محور در کشور های اسلامی منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا

دوره 2، 3(6)پاییز، آذر 1387، صفحه 117-143
علیرضا بافنده؛ غلامرضا سلطانی فسقندیس

13.

بررسی موانع کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات در سازمان نظامی به منظور

دوره 11، شماره 2، دی 1399، صفحه 105-125
معصومه السادات ابطحی؛ طاهره حسینی

14.

بررسی نقش وجایگاه ICTبرمشارکت الکترونیکی شهروندان درمدیریت شهری (مطالعه موردی:شهرسمنان)

دوره 11، شماره 4، اسفند 1399، صفحه 18-33
سید خلیل سیدعلی پور

15.

تأثیر استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات بر پرورش تفکر خلاق

دوره 3، شماره 2، آذر 1392، صفحه 39-60
حسین زنگنه؛ سیده رقیه موسوی موسوی؛ مهدی بدلی

16.

تأثیر آشنایی با فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات در پیشرفت تحصیلی دانشجویان رشته روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن

دوره 5، شماره 18، خرداد 1388، صفحه 1-21
علیرضا زارع داویجانی

17.

تأثیر تجارت الکترونیک و فناوری اطلاعات و ارتباطات بر رشد اقتصادی با استفاده از تابع ترنسلوگ

دوره 7، شماره 2، مهر 1397
بهرام سحابی؛ پریسا شاکرپور؛ داریوش طهماسبی

18.

تأثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) بر هویت دانشجویان

دوره 5، شماره 21، اردیبهشت 1388، صفحه 1-20
همایون مؤتمنی؛ رضا یوسفی؛ سیده خدیجه معافی؛ ابوالقاسم بریمانی

19.

تأثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر شاخص‌های بهبود فضای کسب و کار کشورها (مکانیزمی جهت ارتقای بهره‌وری)

دوره 11، 2(41)تابستان، شهریور 1396، صفحه 203-224
کاظم امجدی؛ احسان شافعی

20.

تحلیلی بر شکاف دیجیتالی در میان گروه‌های اجتماعی و اقتصادی مطالعه موردی: محلات کیانپارس، گلستان و عامری شهر اهواز

دوره 7، شماره 28، بهمن 1397، صفحه 7-18
مرتضی نعمتی؛ صفیه دامن باغ؛ ناهید سجادیان

21.

سنتزپژوهی مولفه های تاثیرگذار بر پذیرش رایانش ابری در آموزش عالی : ارائه یک الگو

دوره 10، 2 (پیاپی38)، دی 1398، صفحه 89-113
فاطمه فیروزی؛ زهرا طالب؛ نیره شاه محمدی

22.

طراحی الگوی برنامه درسی فناوری اطلاعات و ارتباطات و تأثیر آن بر عملکردشناختی، عاطفی و مهارتی دانش‌آموزان دوره متوسطه شهر تهران

دوره 7، شماره 2، خرداد 1390، صفحه 16-25
خلیل غفاری؛ اسماعیل کاظم‌پور؛ علی حسینی‌مهر

23.

ویژگی‌های بایسته معلمان در بهبود فرآیند یاددهی-یادگیری مدارس هوشمند

دوره 9، شماره 34، تیر 1395، صفحه 77-96
علی‌اکبر دولتی؛ لاله جمشیدی؛ علی‌اکبر امین‌بیدختی



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب