1.

Analysis of Marketing Strategies in Dairy Processing Industries in Hamedan Province

دوره 4، شماره 3، آذر 2014، صفحه 183-191
Atena Eftekhari؛ Vali Borimnejad

2.

Developing Export Marketing Strategy Model of Tea to Target Markets

دوره 9، شماره 2، شهریور 2019، صفحه 177-190
Alireza Farrokhbakht Foomany؛ Vahidreza Mirabi؛ Ghasemali Bazaee؛ Heydar Amiran

3.

Marketing Aspects of the Key Issues of Agricultural Machinery in the Industrial Enterprises

دوره 15، شماره 1، شهریور 2022، صفحه 311-320
George Abuselidze؛ Anna Slobodianyk

4.

Optimal Strategies of Increasing Business Alignment, in Social Security Organization, with Quality Function Deployment (QFD) Approach

دوره 6، شماره 1، شهریور 2020، صفحه 199-218
Ramona Mohammadi؛ Mohammad Reza Motadel

5.

Providing marketing strategies based on the model and indicators of international life style and type of consumer decision making-case study : Consumers of cosmetic products.

دوره 4، شماره 1، اردیبهشت 2019، صفحه 52-65
Seyd Mohamad Taghi Hosseinikia؛ Vahid Reza Mirabi

6.

بررسی تأثیر میزان حساسیت و پاسخ‌دهی به تغییرات فناوری بر موقعیت تجاری شرکت‌ها

دوره 5، شماره 1، مرداد 1394، صفحه 113-134
سعید مرتضوی؛ علیرضا امینی

7.

طراحی و تدوین استراتژی‌های راهبردی و بازاریابی بانک سپه با نگاه به آینده

دوره 25، شماره 75، اسفند 1398، صفحه 123-154
حسین عادلخانی؛ فریده حق شناس کاشانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب