کلیدواژه‌ها = تبلیغات شفاهی
تعداد مقالات: 5

1

الگویی ساختاری برای تبلیغات شفاهی (دهان به دهان)مشتریان بر اساس مزایای ارتباطات و عوامل کیفی خدمات (مورد مطالعه:خطوط هوایی در شهر ایلام)

دوره 9، شماره 36، زمستان 1396، صفحه 110-128
الهام کریمی؛ صادق فیض الهی؛ حسینعلی حیدری

2

بررسی تاثیر وفاداری بر خرید مجدد مشتریان فراورده های لبنی

دوره 3، شماره 1، زمستان 1391، صفحه 11-22
جواد رفعتی؛ رضا آقا موسی؛ عبدالله نعامی

3

بررسی عوامل موثر بر خرید تفننی در فروشگاه‌های زنجیره ای رفاه شهر تهران

دوره 8، شماره 30، تابستان 1395، صفحه 77-95
علی شفیعی؛ وحیدرضا میرابی

4

تعیین ارتباط بین تصویر ذهنی از فروشگاه، رضایت مصرف کننده از خرده فروشی بر تبلیغات شفاهی مثبت(مطالعه موردی: مشتریان فروشگاه های شهروند)

دوره 10، شماره 40، زمستان 1397، صفحه 1-16
پوریا حافظ تقوا؛ حسن اسماعیل پور

5

نقش عوامل مؤثر تمایلات مشتریان بر تبلیغات شفاهی )موردکاوی: صنعت رستوران(

دوره 5، شماره 6، بهار 1393، صفحه 29-45
جواد رفعتی؛ رضا آقا موسی؛ کیمیا زند حبیبی


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.