1.

بررسی تاثیر ادراک از جو سازمانی نوآورانه بر عملکرد شغلی با نقش متغیر میانجی تقویت بازاریابی کارآفرینانه (مطالعه موردی: صنایع چوب اصفهان)

دوره 3، سال دوم شماره دوم تابستان 1400، شهریور 1400، صفحه 16-33
محمود رفیعی؛ مجید شادمند؛ مریم غیاث آبادی فراهانی

2.

تبیین عملکرد سازمان براساس گرایش به کارآفرینی و سرمایه فکری: مدل معادلات ساختاری

دوره 8، 3(30)پاییز، مهر 1393، صفحه 115-134
محمد اکبری بورنگ؛ سمیرا پور؛ محسن آیتی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب