1.

اثربخشی برنامه آموزش مبتنی بر نظریه یادگیری زایشی بر خودنظم‌جویی شناختی، فراشناختی و باورهای انگیزشی

دوره 15، شماره 60، تیر 1398، صفحه 403-418
لیلا عروتی موفق؛ صغری ابراهیمی قوام؛ اسماعیل سعدی‌پور؛ علی دلاور؛ فریبرز درتاج

2.

پیش بینی خودکارآمدی تحصیلی بر اساس باورهای انگیزشی، راهبردهای خودتنظیمی و عملکرد تحصیلی دانش آموزان

دوره 1، شماره 1، فروردین 1402
فرانک موسوی؛ لیلی دادجو

3.

مدل ساختاری از روابط بین هویت تحصیلی و عملکرد تحصیلی با میانجی‌گری راهبردهای یادگیری خودتنظیم و باورهای انگیزشی در دانش‌آموزان دختر متوسطه‌ی دوم

دوره 24، شماره 1، خرداد 1402، صفحه 187-207
زهرا ترک زاده آرانی؛ رضا جعفری هرندی؛ سوسن بهرامی

4.

مقایسه باورهای انگیزشی، راهبردهای خودتنظیمی و عوامل شخصیتی و نقش ‏پیشبینیکنندگی آنها برعملکرد تحصیلی دانش‌آموزان تیزهوش و عادی

دوره 5، شماره 15، خرداد 1391، صفحه 43-62


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب