1.

A Model for Identification of Factors Affecting Services Intelligent Supply Chains: A Meta-Synthesis Approach

دوره 8، شماره 3، آذر 2022، صفحه 13-33
Seyed Mohammad Rahchamani؛ Seyed Abdollah Heydariyeh؛ Seyed Mohammad Zargar

2.

Designing a Positioning Model for State Banks' Services and its Validation from the Perspective of External Customers

دوره 7، شماره 4، اسفند 2021، صفحه 163-182
Zohreh Kian Mehr؛ Hossein Hakimpour؛ Mahdi Mahmoodzadeh Vashan؛ Mohammad Mohammadi

3.

Investigating the Impact of Innovation on Internationalization and Business System Growth among Entrepreneurs

دوره 12، شماره 5، آذر و دی 2022، صفحه 157-174
Hamidreza Jalaei؛ Ali Khozin؛ Ebrahim Abbasi؛ Hossein Didehkhani

4.

بررسی رابطه بین اعتماد اجتماعی و تهیه اینترنتی کالاها و خدمات ضروری در بین خانوارهای ساکن در شهر نطنز سال1400

دوره 16، شماره 59، شهریور 1402، صفحه 149-165
مهناز جلیلی بال؛ فاطمه سادات مشهدی

5.

بررسی عوامل موثر بر جذب واحدهای صنعتی در نمایشگاه های ایران (مورد مطالعه)

دوره 2، 4(7)زمستان، اسفند 1387، صفحه 161-187
حسین بیورانی؛ ابراهیم قارلقی

6.

بررسی و سنجش رضایتمندی دانشجویان از کیفیت آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز

دوره 1، شماره 4، اسفند 1387، صفحه 7-42
مجید باقرزاده خواجه؛ جلال مفتاحی خواجه

7.

بررسی وضعیت منابع و خدمات کتابخانه‌‌های شهر تهران : از دیدگاه کاربران نابینا و کم بینا

دوره 10، شماره 38، آبان 1396، صفحه 53-65
فریده رفیعی مقدم؛ اشرف السادات بزرگی؛ رضا غریبی

8.

تحولات اشتغال روستایی و بررسی عوامل موثر بر آن

دوره 5، شماره 10، خرداد 1389، صفحه 101-119
مجتبی قدیری معصوم؛ آئیژ عزمی

9.

شناسایی و اولویت‌بندی الزامات رضایت‌مندی گردشگران شهری مطالعه موردی: شهر تبریز

دوره 5، شماره 17، اسفند 1394، صفحه 1-24

10.

طراحی مدلی برای ارزیابی کیفیت خدمات مسافری شرکت حمل و نقل ریلی نورالرضا

دوره 1، شماره 3، آذر 1400، صفحه 9-35
مسعود براتی؛ حمید دادبین


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب