1.

Comparing Teacher-, Peer-, and Self-Assessment for Vocabulary Learning

دوره 6، شماره 3، خرداد 2018، صفحه 87-103
Hamid Marashi؛ Elnaz Kafayi

2.

The Comparative Effects of Self-assessment and Peer Feedback on Improving Translation Quality

دوره 7، شماره 4، اسفند 2017، صفحه 65-78
Mohammad Beiranvand؛ Ghafour Rezaie Golandouz

3.

The Relationship between EFL Learners’ Use of Language Learning Strategies and Self-Perceived Language Proficiency

دوره 2، شماره 5، بهمن 2009، صفحه 130-159
mona khabiri؛ mahdieh azaminejad

4.

Two modes of assessment: the case of academicians' writing

دوره 1، شماره 3، اردیبهشت 2013، صفحه 21-38
Siroos Arefi Rad

5.

اثربخشی روش‌های حسی چندگانه بر خودانضباطی و خودسنجی دانش‌آموزان دختر نارساخوان 9 تا 10 سال

دوره 16، شماره 63، آبان 1402، صفحه 33-55
لیلا خادمی عادل؛ شکوه سادات بنی جمال؛ فربیرز درتاج؛ حسن اسد زاده

6.

تاثیر شرکت اعضای هیات علمی درکارگاه آموزشی مهارتهای تدریس برخودارزیابی اساتید وارزشیابی دانشجویان ازاساتید

دوره 11، شماره 45، اسفند 1394، صفحه 57-66
علی اصغر شجاعی؛ احمد علی فروغی ابری؛ نرگس سعیدیان

7.

مؤلفه‌های سه‌گانه ارزشیابی توصیفی: بازخوردها، خود سنجی و همسال سنجی

دوره 9، شماره 36، اسفند 1395، صفحه 49-74
عبدالحمید رضوی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب