1.

ارائه الگوی فروش کالاهای جدید با آموزش روش وان تو وان مارکتینگ (مطالعه موردی: حوزه صنعت تایر کشور)

دوره 1، شماره 4، اسفند 1400، صفحه 31-55
مسعود صفی زاده؛ افسانه زمانی مقدم؛ عباس طلوعی اشلقی،

2.

ارزیابی تاثیر بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان بانک اقتصاد نوین

دوره 1، شماره 1، فروردین و اردیبهشت 1389، صفحه 33-50

3.

تأثیر بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان (مطالعه موردی: آژانس های مسافرتی شهر تبریز)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 12 دی 1401
جعفر بهاری؛ شهلا بهاری؛ مرجان بذله

4.

رابطه سازه های بازاریابی رابطه مند با وفاداری مشتریان بانک دولتی الف

دوره 1، شماره 2، تیر 1389، صفحه 81-89

5.

عوامل موثر بر کیفیت روابط ایجاد شده میان بانک با مشتری در صنعت بانکداری

دوره 1، شماره 2، تیر 1389، صفحه 1-16

6.

مقایسه رتبه‌بندی شرکت‌های کارگزاری براساس شاخص‌های بازاریابی رابطه‌مند و رتبه‌بندی سازمان بورس (رویکرد تلفیقیRM و MADM فازی)

دوره 7، شماره 29، دی 1395، صفحه 45-65
مصطفی قاضی زاده؛ سعید صفری؛ ابراهیم محمدی؛ مهدی سمیع زاده


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب