1.

Developing a Measurement Model for the Sensitivity Analysis of Asset Returns with Regard to Beta Index of Exchange Rate in the Context of the Modified Capital Asset Pricing Model

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 24 دی 1398
farhad dehdar؛ reza alizadeh؛ Mohammadreza Abdoli

2.

The Causal Model of Brand Personality,Risk Aversion and Customer Loyalty

دوره 5، شماره 3، پاییز 2019، صفحه 193-208
Mehdi Rostami؛ Hamid Foroghi Pour؛ Reza Saboonchi

3.

رابطه بین مولفه‌های شخصیت برندهای ورزشی با ریسک‌گریزی و وفاداری مشتریان از منظر جامعه‌شناسی بازار

دوره 12، شماره 45، زمستان 1398، صفحه 47-75
مهدی رستمی؛ حمید فروغی‌پور؛ رضا صابونچی


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.