1.

Developing a Measurement Model for the Sensitivity Analysis of Asset Returns with Regard to Beta Index of Exchange Rate in the Context of the Modified Capital Asset Pricing Model

دوره 6، شماره 3، مهر 2021، صفحه 515-533
Reza Alizadeh؛ Farhad Dehdar؛ Mohammadreza Abdoli

2.

The Causal Model of Brand Personality,Risk Aversion and Customer Loyalty

دوره 5، شماره 3، مهر 2019، صفحه 193-208
Mehdi Rostami؛ Hamid Foroghi Pour؛ Reza Saboonchi

3.

Using A Multivariate Statistical Method of Factor Analysis and Grounded Theory to Review the Theory of Agency in Developing Countries (A Case Study of Iran)

دوره 8، شماره 3، مهر 2023، صفحه 1023-1041
Mirza Mohammadi؛ Rahmatollah Mohammadi pour؛ Ghodratallah Talebnia؛ Negar Khosravipour

4.

رابطه بین مولفه‌های شخصیت برندهای ورزشی با ریسک‌گریزی و وفاداری مشتریان از منظر جامعه‌شناسی بازار

دوره 12، شماره 45، اسفند 1398، صفحه 47-75
مهدی رستمی؛ حمید فروغی‌پور؛ رضا صابونچی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب