1.

Holistic Approach and Language Teaching: Listening-speaking Development and Self-efficacy in Focus
DOR: 20.1001.1.23223898.2021.9.36.9.5

دوره 9، شماره 36، مهر 2021، صفحه 115-125
Ameneh Nejabat؛ Masoud Tajadini؛ Neda Fatehi Rad

2.

Impact of Online Setting Collaboration through Strategy-Based Instruction on EFL Learners’ Self-efficacy and Oral Skills

دوره 9، شماره 34، تیر 2021، صفحه 191-202
Neda Ghabeli؛ Masoud Tajadini؛ Neda Fatehi Rad

3.

Iranian EFL Learners’ Perceptions of Using Multiple Intelligence-Based Activities (MIBAs) to Improve Oral-Aural Skills

دوره 9، شماره 38، دی 2021، صفحه 205-225
Marjan Lotfi-Khajouei؛ Roya Baharlouie؛ Hadi Salehi؛ Omid Tabatabaei


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب