. (1388). Fuzzy Centroid-Based Method Applied to Customer Requirements Ranking in Diba Fiberglass Company. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, Volume 2(Issue 4), 29-36.
. "Fuzzy Centroid-Based Method Applied to Customer Requirements Ranking in Diba Fiberglass Company". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, Volume 2, Issue 4, 1388, 29-36.
. (1388). 'Fuzzy Centroid-Based Method Applied to Customer Requirements Ranking in Diba Fiberglass Company', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, Volume 2(Issue 4), pp. 29-36.
. Fuzzy Centroid-Based Method Applied to Customer Requirements Ranking in Diba Fiberglass Company. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1388; Volume 2(Issue 4): 29-36.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب