الوندی, محسن, کریمی, محمد. (1388). بررسی مقایسه ای مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)سه بانک ایرانی با رویکرد مدل سوئیفت. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1(پیش شماره اول), 49-57.
محسن الوندی; محمد کریمی. "بررسی مقایسه ای مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)سه بانک ایرانی با رویکرد مدل سوئیفت". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1, پیش شماره اول, 1388, 49-57.
الوندی, محسن, کریمی, محمد. (1388). 'بررسی مقایسه ای مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)سه بانک ایرانی با رویکرد مدل سوئیفت', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1(پیش شماره اول), pp. 49-57.
الوندی, محسن, کریمی, محمد. بررسی مقایسه ای مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)سه بانک ایرانی با رویکرد مدل سوئیفت. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1388; 1(پیش شماره اول): 49-57.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب