طالقانی, محمّد, سموئی, پروانه. (1388). ارزیابی اثرات اجرای طرح تکریم ارباب رجوع در میزان وفاداری مشتریان بانکی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1(پیش شماره سوم), 61-69.
محمّد طالقانی; پروانه سموئی. "ارزیابی اثرات اجرای طرح تکریم ارباب رجوع در میزان وفاداری مشتریان بانکی". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1, پیش شماره سوم, 1388, 61-69.
طالقانی, محمّد, سموئی, پروانه. (1388). 'ارزیابی اثرات اجرای طرح تکریم ارباب رجوع در میزان وفاداری مشتریان بانکی', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1(پیش شماره سوم), pp. 61-69.
طالقانی, محمّد, سموئی, پروانه. ارزیابی اثرات اجرای طرح تکریم ارباب رجوع در میزان وفاداری مشتریان بانکی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1388; 1(پیش شماره سوم): 61-69.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب