محرابی, جواد, بابای اهری, مهدی, طاعتی, مریم. (1389). ارائه الگوی یکپارچه پیاده سازی مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)در بانک ملت. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2(4), 61-71.
جواد محرابی; مهدی بابای اهری; مریم طاعتی. "ارائه الگوی یکپارچه پیاده سازی مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)در بانک ملت". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2, 4, 1389, 61-71.
محرابی, جواد, بابای اهری, مهدی, طاعتی, مریم. (1389). 'ارائه الگوی یکپارچه پیاده سازی مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)در بانک ملت', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2(4), pp. 61-71.
محرابی, جواد, بابای اهری, مهدی, طاعتی, مریم. ارائه الگوی یکپارچه پیاده سازی مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)در بانک ملت. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1389; 2(4): 61-71.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب