امینی, محمد تقی, سهرابی, شهاب. (1389). بررسی تاثیر جنسیت بر میزان وفاداری مشتریان با استفاده از رویکرد بازاریابی رابطه مند. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2(4), 73-83.
محمد تقی امینی; شهاب سهرابی. "بررسی تاثیر جنسیت بر میزان وفاداری مشتریان با استفاده از رویکرد بازاریابی رابطه مند". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2, 4, 1389, 73-83.
امینی, محمد تقی, سهرابی, شهاب. (1389). 'بررسی تاثیر جنسیت بر میزان وفاداری مشتریان با استفاده از رویکرد بازاریابی رابطه مند', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2(4), pp. 73-83.
امینی, محمد تقی, سهرابی, شهاب. بررسی تاثیر جنسیت بر میزان وفاداری مشتریان با استفاده از رویکرد بازاریابی رابطه مند. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1389; 2(4): 73-83.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب