رنگریز, حسن, مهدیان, محمد جعفر, زارع علمی, سمیه. (1391). بررسی رابطه بین کیفیت خدمات الکترونیک و رضایت مشتریان بانک ملت استان لرستان. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 4(10), 41-47.
حسن رنگریز; محمد جعفر مهدیان; سمیه زارع علمی. "بررسی رابطه بین کیفیت خدمات الکترونیک و رضایت مشتریان بانک ملت استان لرستان". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 4, 10, 1391, 41-47.
رنگریز, حسن, مهدیان, محمد جعفر, زارع علمی, سمیه. (1391). 'بررسی رابطه بین کیفیت خدمات الکترونیک و رضایت مشتریان بانک ملت استان لرستان', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 4(10), pp. 41-47.
رنگریز, حسن, مهدیان, محمد جعفر, زارع علمی, سمیه. بررسی رابطه بین کیفیت خدمات الکترونیک و رضایت مشتریان بانک ملت استان لرستان. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1391; 4(10): 41-47.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب