پرهیزکار, محمدمهدی, رمضانی, سعید, حلوایی ها, وحید رضا. (1392). بررسی تأثیر نام و نشان تجاری بر وفاداری مشتری در صنعت مواد غذایی ایران. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 5(12), 75-80.
محمدمهدی پرهیزکار; سعید رمضانی; وحید رضا حلوایی ها. "بررسی تأثیر نام و نشان تجاری بر وفاداری مشتری در صنعت مواد غذایی ایران". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 5, 12, 1392, 75-80.
پرهیزکار, محمدمهدی, رمضانی, سعید, حلوایی ها, وحید رضا. (1392). 'بررسی تأثیر نام و نشان تجاری بر وفاداری مشتری در صنعت مواد غذایی ایران', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 5(12), pp. 75-80.
پرهیزکار, محمدمهدی, رمضانی, سعید, حلوایی ها, وحید رضا. بررسی تأثیر نام و نشان تجاری بر وفاداری مشتری در صنعت مواد غذایی ایران. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1392; 5(12): 75-80.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب