جلالیان, سعید, خیری, بهرام. (1392). بـررسی تأثیر ارتقا استانداردهای اخلاقی و بهبـود هنجـارهای ذهنی در کـاهش تمایل به خریـد مصرف کننده از کالای با نام تجاری مشابهِ اصل. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 5(13), 69-79.
سعید جلالیان; بهرام خیری. "بـررسی تأثیر ارتقا استانداردهای اخلاقی و بهبـود هنجـارهای ذهنی در کـاهش تمایل به خریـد مصرف کننده از کالای با نام تجاری مشابهِ اصل". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 5, 13, 1392, 69-79.
جلالیان, سعید, خیری, بهرام. (1392). 'بـررسی تأثیر ارتقا استانداردهای اخلاقی و بهبـود هنجـارهای ذهنی در کـاهش تمایل به خریـد مصرف کننده از کالای با نام تجاری مشابهِ اصل', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 5(13), pp. 69-79.
جلالیان, سعید, خیری, بهرام. بـررسی تأثیر ارتقا استانداردهای اخلاقی و بهبـود هنجـارهای ذهنی در کـاهش تمایل به خریـد مصرف کننده از کالای با نام تجاری مشابهِ اصل. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1392; 5(13): 69-79.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب