سیدصالحی, سیدعلیرضا. (1392). طراحی مدل ارزیابی کیفیت خدمات ادراک شده مشتریان در بانک های دولتی ایران. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 5(14), 31-38.
سیدعلیرضا سیدصالحی. "طراحی مدل ارزیابی کیفیت خدمات ادراک شده مشتریان در بانک های دولتی ایران". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 5, 14, 1392, 31-38.
سیدصالحی, سیدعلیرضا. (1392). 'طراحی مدل ارزیابی کیفیت خدمات ادراک شده مشتریان در بانک های دولتی ایران', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 5(14), pp. 31-38.
سیدصالحی, سیدعلیرضا. طراحی مدل ارزیابی کیفیت خدمات ادراک شده مشتریان در بانک های دولتی ایران. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1392; 5(14): 31-38.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب