میری, عبدالرضا, سادات اشکور, سید مرتضی. (1392). بررسی تأثیر شاخص‌های بازاریابی درونی بر پیاده‌سازی مدیریت دانش با تأکید بر خلق دانش (موردکاوی شرکت ایپکو). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 5(15), 39-48.
عبدالرضا میری; سید مرتضی سادات اشکور. "بررسی تأثیر شاخص‌های بازاریابی درونی بر پیاده‌سازی مدیریت دانش با تأکید بر خلق دانش (موردکاوی شرکت ایپکو)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 5, 15, 1392, 39-48.
میری, عبدالرضا, سادات اشکور, سید مرتضی. (1392). 'بررسی تأثیر شاخص‌های بازاریابی درونی بر پیاده‌سازی مدیریت دانش با تأکید بر خلق دانش (موردکاوی شرکت ایپکو)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 5(15), pp. 39-48.
میری, عبدالرضا, سادات اشکور, سید مرتضی. بررسی تأثیر شاخص‌های بازاریابی درونی بر پیاده‌سازی مدیریت دانش با تأکید بر خلق دانش (موردکاوی شرکت ایپکو). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1392; 5(15): 39-48.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب