تاج زاده نمین, ابوالفضل, محقق, منیره. (1393). واکنش شکایت آمیز دانشجویان از خدمات موجود در دانشگاه در محیط های آنلاین و آفلاین (مورد مطالعه: دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه آزاد قزوین). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 6(16), 71-81.
ابوالفضل تاج زاده نمین; منیره محقق. "واکنش شکایت آمیز دانشجویان از خدمات موجود در دانشگاه در محیط های آنلاین و آفلاین (مورد مطالعه: دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه آزاد قزوین)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 6, 16, 1393, 71-81.
تاج زاده نمین, ابوالفضل, محقق, منیره. (1393). 'واکنش شکایت آمیز دانشجویان از خدمات موجود در دانشگاه در محیط های آنلاین و آفلاین (مورد مطالعه: دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه آزاد قزوین)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 6(16), pp. 71-81.
تاج زاده نمین, ابوالفضل, محقق, منیره. واکنش شکایت آمیز دانشجویان از خدمات موجود در دانشگاه در محیط های آنلاین و آفلاین (مورد مطالعه: دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه آزاد قزوین). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1393; 6(16): 71-81.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب