حیدر زاده, کامبیز, رئیس روحانی, فرشته. (1393). بررسی تاثیر عوامل جمعیت شناختی و درک از برند بر تمایل به خرید خودروهای لوکس در میان مصرف کنندگان. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 6(18), 13-22.
کامبیز حیدر زاده; فرشته رئیس روحانی. "بررسی تاثیر عوامل جمعیت شناختی و درک از برند بر تمایل به خرید خودروهای لوکس در میان مصرف کنندگان". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 6, 18, 1393, 13-22.
حیدر زاده, کامبیز, رئیس روحانی, فرشته. (1393). 'بررسی تاثیر عوامل جمعیت شناختی و درک از برند بر تمایل به خرید خودروهای لوکس در میان مصرف کنندگان', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 6(18), pp. 13-22.
حیدر زاده, کامبیز, رئیس روحانی, فرشته. بررسی تاثیر عوامل جمعیت شناختی و درک از برند بر تمایل به خرید خودروهای لوکس در میان مصرف کنندگان. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1393; 6(18): 13-22.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب