راه چمنی, احمد, سلیمی, سوده. (1393). بررسی تاثیر مدل ارزش ویژه مشتری در شکل گیری برند رستوران های زنجیره ای. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 6(18), 71-80.
احمد راه چمنی; سوده سلیمی. "بررسی تاثیر مدل ارزش ویژه مشتری در شکل گیری برند رستوران های زنجیره ای". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 6, 18, 1393, 71-80.
راه چمنی, احمد, سلیمی, سوده. (1393). 'بررسی تاثیر مدل ارزش ویژه مشتری در شکل گیری برند رستوران های زنجیره ای', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 6(18), pp. 71-80.
راه چمنی, احمد, سلیمی, سوده. بررسی تاثیر مدل ارزش ویژه مشتری در شکل گیری برند رستوران های زنجیره ای. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1393; 6(18): 71-80.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب