گودرزوند چگینی, مهرداد, یوسفی, ثمین, دلشاد, مهیار. (1394). رابطه بین تعهد مدیریت به کیفیت خدمات و خروجی های سازمانی با توجه به نقش میانجی گر مشارکت مؤثر کارکنان در بانک های استان گیلان. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 7(20), 39-50.
مهرداد گودرزوند چگینی; ثمین یوسفی; مهیار دلشاد. "رابطه بین تعهد مدیریت به کیفیت خدمات و خروجی های سازمانی با توجه به نقش میانجی گر مشارکت مؤثر کارکنان در بانک های استان گیلان". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 7, 20, 1394, 39-50.
گودرزوند چگینی, مهرداد, یوسفی, ثمین, دلشاد, مهیار. (1394). 'رابطه بین تعهد مدیریت به کیفیت خدمات و خروجی های سازمانی با توجه به نقش میانجی گر مشارکت مؤثر کارکنان در بانک های استان گیلان', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 7(20), pp. 39-50.
گودرزوند چگینی, مهرداد, یوسفی, ثمین, دلشاد, مهیار. رابطه بین تعهد مدیریت به کیفیت خدمات و خروجی های سازمانی با توجه به نقش میانجی گر مشارکت مؤثر کارکنان در بانک های استان گیلان. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1394; 7(20): 39-50.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب