ولی پور, محمد علی, ملک اخلاق, اسماعیل, پور حسن, رقیه. (1394). بررسی تاثیر مدیریت دانش مشتری بر بهبود روابط با مشتریان صنعتی(قطعه سازان خودرو مستقر در شهرک های صنعتی قزوین). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 7(20), 81-88.
محمد علی ولی پور; اسماعیل ملک اخلاق; رقیه پور حسن. "بررسی تاثیر مدیریت دانش مشتری بر بهبود روابط با مشتریان صنعتی(قطعه سازان خودرو مستقر در شهرک های صنعتی قزوین)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 7, 20, 1394, 81-88.
ولی پور, محمد علی, ملک اخلاق, اسماعیل, پور حسن, رقیه. (1394). 'بررسی تاثیر مدیریت دانش مشتری بر بهبود روابط با مشتریان صنعتی(قطعه سازان خودرو مستقر در شهرک های صنعتی قزوین)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 7(20), pp. 81-88.
ولی پور, محمد علی, ملک اخلاق, اسماعیل, پور حسن, رقیه. بررسی تاثیر مدیریت دانش مشتری بر بهبود روابط با مشتریان صنعتی(قطعه سازان خودرو مستقر در شهرک های صنعتی قزوین). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1394; 7(20): 81-88.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب