الوانی, سید مهدی, سعید پناه, مسعود. (1393). بررسی رابطه کیفیت خدمات الکترونیکی بانک ملت با وفاداری مشتریان با استفاده از مدل یابی معادلات ساختاری. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 6(ویژه نامه), 1-12.
سید مهدی الوانی; مسعود سعید پناه. "بررسی رابطه کیفیت خدمات الکترونیکی بانک ملت با وفاداری مشتریان با استفاده از مدل یابی معادلات ساختاری". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 6, ویژه نامه, 1393, 1-12.
الوانی, سید مهدی, سعید پناه, مسعود. (1393). 'بررسی رابطه کیفیت خدمات الکترونیکی بانک ملت با وفاداری مشتریان با استفاده از مدل یابی معادلات ساختاری', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 6(ویژه نامه), pp. 1-12.
الوانی, سید مهدی, سعید پناه, مسعود. بررسی رابطه کیفیت خدمات الکترونیکی بانک ملت با وفاداری مشتریان با استفاده از مدل یابی معادلات ساختاری. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1393; 6(ویژه نامه): 1-12.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب