عبدالوند, محمد علی, حیدر زاده, کامبیز, خلیل حسنزاده, سارا. (1393). ارزیابی تاثیر عوامل فردی (هیجان و عزت نفس) و آگاهی از محصول جدید بر خرید تفننی کالاهای جدید. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 6(ویژه نامه), 13-22.
محمد علی عبدالوند; کامبیز حیدر زاده; سارا خلیل حسنزاده. "ارزیابی تاثیر عوامل فردی (هیجان و عزت نفس) و آگاهی از محصول جدید بر خرید تفننی کالاهای جدید". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 6, ویژه نامه, 1393, 13-22.
عبدالوند, محمد علی, حیدر زاده, کامبیز, خلیل حسنزاده, سارا. (1393). 'ارزیابی تاثیر عوامل فردی (هیجان و عزت نفس) و آگاهی از محصول جدید بر خرید تفننی کالاهای جدید', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 6(ویژه نامه), pp. 13-22.
عبدالوند, محمد علی, حیدر زاده, کامبیز, خلیل حسنزاده, سارا. ارزیابی تاثیر عوامل فردی (هیجان و عزت نفس) و آگاهی از محصول جدید بر خرید تفننی کالاهای جدید. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1393; 6(ویژه نامه): 13-22.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب