رندی, وحید, خون سیاوش, محسن, معصومی, بهروز. (1393). (TAM) عوامل موثر بر رفتار خرید مشتریان اینترنتی در ایران با توجه به مدل پذیرش فناوری. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 6(ویژه نامه), 109-118.
وحید رندی; محسن خون سیاوش; بهروز معصومی. "(TAM) عوامل موثر بر رفتار خرید مشتریان اینترنتی در ایران با توجه به مدل پذیرش فناوری". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 6, ویژه نامه, 1393, 109-118.
رندی, وحید, خون سیاوش, محسن, معصومی, بهروز. (1393). '(TAM) عوامل موثر بر رفتار خرید مشتریان اینترنتی در ایران با توجه به مدل پذیرش فناوری', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 6(ویژه نامه), pp. 109-118.
رندی, وحید, خون سیاوش, محسن, معصومی, بهروز. (TAM) عوامل موثر بر رفتار خرید مشتریان اینترنتی در ایران با توجه به مدل پذیرش فناوری. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1393; 6(ویژه نامه): 109-118.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب