احمدی, سیدعلی اکبر, عسگری ده آبادی, حمیدرضا. (1394). بررسی رابطه بین کیفیت خدمات، رضایت، اعتماد و وفاداری در میان مشتریان (مورد مطالعه: شرکت های مسافربری فعال در پایانه‏ های شهر تهران). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 7(23), 11-20.
سیدعلی اکبر احمدی; حمیدرضا عسگری ده آبادی. "بررسی رابطه بین کیفیت خدمات، رضایت، اعتماد و وفاداری در میان مشتریان (مورد مطالعه: شرکت های مسافربری فعال در پایانه‏ های شهر تهران)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 7, 23, 1394, 11-20.
احمدی, سیدعلی اکبر, عسگری ده آبادی, حمیدرضا. (1394). 'بررسی رابطه بین کیفیت خدمات، رضایت، اعتماد و وفاداری در میان مشتریان (مورد مطالعه: شرکت های مسافربری فعال در پایانه‏ های شهر تهران)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 7(23), pp. 11-20.
احمدی, سیدعلی اکبر, عسگری ده آبادی, حمیدرضا. بررسی رابطه بین کیفیت خدمات، رضایت، اعتماد و وفاداری در میان مشتریان (مورد مطالعه: شرکت های مسافربری فعال در پایانه‏ های شهر تهران). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1394; 7(23): 11-20.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب