امیر مظاهری, امیر مسعود, بالاد, سید سجاد. (1391). نقش تبلیغات تلویزیونی در توسعه بانکداری الکترونیکی بانک تجارت. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2(8), 1-39.
امیر مسعود امیر مظاهری; سید سجاد بالاد. "نقش تبلیغات تلویزیونی در توسعه بانکداری الکترونیکی بانک تجارت". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2, 8, 1391, 1-39.
امیر مظاهری, امیر مسعود, بالاد, سید سجاد. (1391). 'نقش تبلیغات تلویزیونی در توسعه بانکداری الکترونیکی بانک تجارت', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2(8), pp. 1-39.
امیر مظاهری, امیر مسعود, بالاد, سید سجاد. نقش تبلیغات تلویزیونی در توسعه بانکداری الکترونیکی بانک تجارت. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1391; 2(8): 1-39.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب