مجیدی قهرودی, نسیم, نوری نسب عسگر ابادی, فاطمه. (1391). بررسی میزان استفاده از پادکست و وودکستینگ در تبلیغات اینتر نتی(تجاری-بازرگانی)از دیدگاه مدیران شرکت های تبلیغاتی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2(7), 165-194.
نسیم مجیدی قهرودی; فاطمه نوری نسب عسگر ابادی. "بررسی میزان استفاده از پادکست و وودکستینگ در تبلیغات اینتر نتی(تجاری-بازرگانی)از دیدگاه مدیران شرکت های تبلیغاتی". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2, 7, 1391, 165-194.
مجیدی قهرودی, نسیم, نوری نسب عسگر ابادی, فاطمه. (1391). 'بررسی میزان استفاده از پادکست و وودکستینگ در تبلیغات اینتر نتی(تجاری-بازرگانی)از دیدگاه مدیران شرکت های تبلیغاتی', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2(7), pp. 165-194.
مجیدی قهرودی, نسیم, نوری نسب عسگر ابادی, فاطمه. بررسی میزان استفاده از پادکست و وودکستینگ در تبلیغات اینتر نتی(تجاری-بازرگانی)از دیدگاه مدیران شرکت های تبلیغاتی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1391; 2(7): 165-194.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب