گرانمایه پور, علی. (1390). مطالعه پیرامون شیوه ها و سبکهای نوین تاثیر تبلیغات تجاری تلویزیون بر رفتار مصرفی زنان شمال و جنوب تهران. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1(3), 121-152.
علی گرانمایه پور. "مطالعه پیرامون شیوه ها و سبکهای نوین تاثیر تبلیغات تجاری تلویزیون بر رفتار مصرفی زنان شمال و جنوب تهران". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1, 3, 1390, 121-152.
گرانمایه پور, علی. (1390). 'مطالعه پیرامون شیوه ها و سبکهای نوین تاثیر تبلیغات تجاری تلویزیون بر رفتار مصرفی زنان شمال و جنوب تهران', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1(3), pp. 121-152.
گرانمایه پور, علی. مطالعه پیرامون شیوه ها و سبکهای نوین تاثیر تبلیغات تجاری تلویزیون بر رفتار مصرفی زنان شمال و جنوب تهران. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1390; 1(3): 121-152.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب