شاه محمدی, عبد الرضا, میرزائی پور, علی. (1390). بررسی میزان اثربخشی تبلیغات پست‌بانک در میان مشتریان خود در شهر تهران. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1(1), 119-138.
عبد الرضا شاه محمدی; علی میرزائی پور. "بررسی میزان اثربخشی تبلیغات پست‌بانک در میان مشتریان خود در شهر تهران". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1, 1, 1390, 119-138.
شاه محمدی, عبد الرضا, میرزائی پور, علی. (1390). 'بررسی میزان اثربخشی تبلیغات پست‌بانک در میان مشتریان خود در شهر تهران', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1(1), pp. 119-138.
شاه محمدی, عبد الرضا, میرزائی پور, علی. بررسی میزان اثربخشی تبلیغات پست‌بانک در میان مشتریان خود در شهر تهران. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1390; 1(1): 119-138.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب