خیری, بهرام, زمانی, محمد سعید. (1390). بررسی واکنش مصرف کننده در برابر استراتژی گسترش برند. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 3(12), -.
بهرام خیری; محمد سعید زمانی. "بررسی واکنش مصرف کننده در برابر استراتژی گسترش برند". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 3, 12, 1390, -.
خیری, بهرام, زمانی, محمد سعید. (1390). 'بررسی واکنش مصرف کننده در برابر استراتژی گسترش برند', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 3(12), pp. -.
خیری, بهرام, زمانی, محمد سعید. بررسی واکنش مصرف کننده در برابر استراتژی گسترش برند. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1390; 3(12): -.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب