پریچهر, وحید, سعیدنیا, حمیدرضا. (1390). بررسی تاثیر اعتبار برند بر وفاداری مشتریان در بخش خدمات ارتباطی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 3(12), -.
وحید پریچهر; حمیدرضا سعیدنیا. "بررسی تاثیر اعتبار برند بر وفاداری مشتریان در بخش خدمات ارتباطی". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 3, 12, 1390, -.
پریچهر, وحید, سعیدنیا, حمیدرضا. (1390). 'بررسی تاثیر اعتبار برند بر وفاداری مشتریان در بخش خدمات ارتباطی', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 3(12), pp. -.
پریچهر, وحید, سعیدنیا, حمیدرضا. بررسی تاثیر اعتبار برند بر وفاداری مشتریان در بخش خدمات ارتباطی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1390; 3(12): -.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب