Nikkhahan, B, Habibi Badrabadi, A, Tarokh, M.J. (1390). Customer lifetime value model in an online toy store. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 7(12), 19-31.
B Nikkhahan; A Habibi Badrabadi; M.J Tarokh. "Customer lifetime value model in an online toy store". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 7, 12, 1390, 19-31.
Nikkhahan, B, Habibi Badrabadi, A, Tarokh, M.J. (1390). 'Customer lifetime value model in an online toy store', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 7(12), pp. 19-31.
Nikkhahan, B, Habibi Badrabadi, A, Tarokh, M.J. Customer lifetime value model in an online toy store. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1390; 7(12): 19-31.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب