رودپشتی, فریدون, اسدی, معصومه. (1390). برند (نام تجاری) مبتنی بر ارزش افزوده و رفتار مشتریان. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 3(11), 1-24.
فریدون رودپشتی; معصومه اسدی. "برند (نام تجاری) مبتنی بر ارزش افزوده و رفتار مشتریان". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 3, 11, 1390, 1-24.
رودپشتی, فریدون, اسدی, معصومه. (1390). 'برند (نام تجاری) مبتنی بر ارزش افزوده و رفتار مشتریان', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 3(11), pp. 1-24.
رودپشتی, فریدون, اسدی, معصومه. برند (نام تجاری) مبتنی بر ارزش افزوده و رفتار مشتریان. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1390; 3(11): 1-24.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب