علیقلی, منصوره, حسینیه اصفهانی, رضا. (1390). مدل سنجش تاثیر مولفه‌های منتخب بازاریابی، بر ارزش ویژه برند. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 3(11), 45-76.
منصوره علیقلی; رضا حسینیه اصفهانی. "مدل سنجش تاثیر مولفه‌های منتخب بازاریابی، بر ارزش ویژه برند". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 3, 11, 1390, 45-76.
علیقلی, منصوره, حسینیه اصفهانی, رضا. (1390). 'مدل سنجش تاثیر مولفه‌های منتخب بازاریابی، بر ارزش ویژه برند', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 3(11), pp. 45-76.
علیقلی, منصوره, حسینیه اصفهانی, رضا. مدل سنجش تاثیر مولفه‌های منتخب بازاریابی، بر ارزش ویژه برند. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1390; 3(11): 45-76.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب