خیری, بهرام, میرابی, وحیدرضا, موسویان, سید ایمان. (1390). تأثیر آمیزه بازاریابی پایداری بر موفقیت بازاریابی پایداری. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 3(11), 119-138.
بهرام خیری; وحیدرضا میرابی; سید ایمان موسویان. "تأثیر آمیزه بازاریابی پایداری بر موفقیت بازاریابی پایداری". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 3, 11, 1390, 119-138.
خیری, بهرام, میرابی, وحیدرضا, موسویان, سید ایمان. (1390). 'تأثیر آمیزه بازاریابی پایداری بر موفقیت بازاریابی پایداری', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 3(11), pp. 119-138.
خیری, بهرام, میرابی, وحیدرضا, موسویان, سید ایمان. تأثیر آمیزه بازاریابی پایداری بر موفقیت بازاریابی پایداری. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1390; 3(11): 119-138.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب