عبدالوند, محمد علی, شایسته, شیرین. (1390). برند (نام تجاری) خدماتی و فرآیند ایجاد ارزش – وفاداری مشتری. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 3(11), 139-155.
محمد علی عبدالوند; شیرین شایسته. "برند (نام تجاری) خدماتی و فرآیند ایجاد ارزش – وفاداری مشتری". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 3, 11, 1390, 139-155.
عبدالوند, محمد علی, شایسته, شیرین. (1390). 'برند (نام تجاری) خدماتی و فرآیند ایجاد ارزش – وفاداری مشتری', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 3(11), pp. 139-155.
عبدالوند, محمد علی, شایسته, شیرین. برند (نام تجاری) خدماتی و فرآیند ایجاد ارزش – وفاداری مشتری. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1390; 3(11): 139-155.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب