فریدچهر, الهام. (1389). طراحی مدل ارزیابی ارزش دریافت شده از دیدگاه مشتری. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2(8), 71-88.
الهام فریدچهر. "طراحی مدل ارزیابی ارزش دریافت شده از دیدگاه مشتری". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2, 8, 1389, 71-88.
فریدچهر, الهام. (1389). 'طراحی مدل ارزیابی ارزش دریافت شده از دیدگاه مشتری', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2(8), pp. 71-88.
فریدچهر, الهام. طراحی مدل ارزیابی ارزش دریافت شده از دیدگاه مشتری. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1389; 2(8): 71-88.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب