قاسمی, بهروز, جوانمرد قصاب, مهدی. (1389). بررسی نقش ارزش نام تجاری بر رفتار خرید. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2(6), 52-76.
بهروز قاسمی; مهدی جوانمرد قصاب. "بررسی نقش ارزش نام تجاری بر رفتار خرید". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2, 6, 1389, 52-76.
قاسمی, بهروز, جوانمرد قصاب, مهدی. (1389). 'بررسی نقش ارزش نام تجاری بر رفتار خرید', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2(6), pp. 52-76.
قاسمی, بهروز, جوانمرد قصاب, مهدی. بررسی نقش ارزش نام تجاری بر رفتار خرید. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1389; 2(6): 52-76.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب