میرابی, وحیدرضا, زادوریان, ادوارد. (1389). الگویی برای ارزیابی کیفیت خدمات ارایه شده به مشتریان. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2(6), 131-151.
وحیدرضا میرابی; ادوارد زادوریان. "الگویی برای ارزیابی کیفیت خدمات ارایه شده به مشتریان". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2, 6, 1389, 131-151.
میرابی, وحیدرضا, زادوریان, ادوارد. (1389). 'الگویی برای ارزیابی کیفیت خدمات ارایه شده به مشتریان', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2(6), pp. 131-151.
میرابی, وحیدرضا, زادوریان, ادوارد. الگویی برای ارزیابی کیفیت خدمات ارایه شده به مشتریان. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1389; 2(6): 131-151.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب