خیری, بهرام, نائیجی, محمدجواد. (1388). نقش استقرار مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری در موفقیت­های درونی و بیرونی سازمان. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1(2), 114-129.
بهرام خیری; محمدجواد نائیجی. "نقش استقرار مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری در موفقیت­های درونی و بیرونی سازمان". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1, 2, 1388, 114-129.
خیری, بهرام, نائیجی, محمدجواد. (1388). 'نقش استقرار مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری در موفقیت­های درونی و بیرونی سازمان', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1(2), pp. 114-129.
خیری, بهرام, نائیجی, محمدجواد. نقش استقرار مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری در موفقیت­های درونی و بیرونی سازمان. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1388; 1(2): 114-129.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب