حنفی زاده, پیام, فاضلی‌نیا, مسعود. (1391). ارزشگذاری برند بانک‌ها مبتنی بر مدل‌های ارزشگذاری برند با استفاده از مدل تصمیم‌گیری چند معیاره Topsis (مطالعه موردی: بانک ملت، پاسارگاد و پارسیان). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 3(11), 81-156.
پیام حنفی زاده; مسعود فاضلی‌نیا. "ارزشگذاری برند بانک‌ها مبتنی بر مدل‌های ارزشگذاری برند با استفاده از مدل تصمیم‌گیری چند معیاره Topsis (مطالعه موردی: بانک ملت، پاسارگاد و پارسیان)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 3, 11, 1391, 81-156.
حنفی زاده, پیام, فاضلی‌نیا, مسعود. (1391). 'ارزشگذاری برند بانک‌ها مبتنی بر مدل‌های ارزشگذاری برند با استفاده از مدل تصمیم‌گیری چند معیاره Topsis (مطالعه موردی: بانک ملت، پاسارگاد و پارسیان)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 3(11), pp. 81-156.
حنفی زاده, پیام, فاضلی‌نیا, مسعود. ارزشگذاری برند بانک‌ها مبتنی بر مدل‌های ارزشگذاری برند با استفاده از مدل تصمیم‌گیری چند معیاره Topsis (مطالعه موردی: بانک ملت، پاسارگاد و پارسیان). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1391; 3(11): 81-156.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب