Fotouhinia1, Farzaneh, Bagheridoost, Esmaeel. (1391). Iranian Advanced EFL Learners’ Awareness and the Use of Marked Word Order: Discourse-pragmatically Motivated Variations. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 3(1), 35-42.
Farzaneh Fotouhinia1; Esmaeel Bagheridoost. "Iranian Advanced EFL Learners’ Awareness and the Use of Marked Word Order: Discourse-pragmatically Motivated Variations". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 3, 1, 1391, 35-42.
Fotouhinia1, Farzaneh, Bagheridoost, Esmaeel. (1391). 'Iranian Advanced EFL Learners’ Awareness and the Use of Marked Word Order: Discourse-pragmatically Motivated Variations', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 3(1), pp. 35-42.
Fotouhinia1, Farzaneh, Bagheridoost, Esmaeel. Iranian Advanced EFL Learners’ Awareness and the Use of Marked Word Order: Discourse-pragmatically Motivated Variations. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1391; 3(1): 35-42.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب