Farahi, Tayebeh, Mohseni, Ahmad. (1393). The Impact of Co-teaching Model on Improving Motivation and Achievement of Iranian Young EFL Learners. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 4(1), 17-22.
Tayebeh Farahi; Ahmad Mohseni. "The Impact of Co-teaching Model on Improving Motivation and Achievement of Iranian Young EFL Learners". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 4, 1, 1393, 17-22.
Farahi, Tayebeh, Mohseni, Ahmad. (1393). 'The Impact of Co-teaching Model on Improving Motivation and Achievement of Iranian Young EFL Learners', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 4(1), pp. 17-22.
Farahi, Tayebeh, Mohseni, Ahmad. The Impact of Co-teaching Model on Improving Motivation and Achievement of Iranian Young EFL Learners. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1393; 4(1): 17-22.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب