بدیع زاده, علی, ارشاد, سحر. (1395). تاثیر ارزش استراتژیک تجارت الکترونیک بر پذیرش آن در شرکت های کوچک و متوسط صنایع غذایی قزوین. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 8(25), 71-78.
علی بدیع زاده; سحر ارشاد. "تاثیر ارزش استراتژیک تجارت الکترونیک بر پذیرش آن در شرکت های کوچک و متوسط صنایع غذایی قزوین". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 8, 25, 1395, 71-78.
بدیع زاده, علی, ارشاد, سحر. (1395). 'تاثیر ارزش استراتژیک تجارت الکترونیک بر پذیرش آن در شرکت های کوچک و متوسط صنایع غذایی قزوین', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 8(25), pp. 71-78.
بدیع زاده, علی, ارشاد, سحر. تاثیر ارزش استراتژیک تجارت الکترونیک بر پذیرش آن در شرکت های کوچک و متوسط صنایع غذایی قزوین. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1395; 8(25): 71-78.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب