Sadeghi, T., Ehsanpour, K., Sedaghat, R.. (1392). Combining Application of Factor Analysis and SWOT to Survey Marketing and Advertisement: A Case Study of Pistachio in Kerman Province. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 04(03,04), 33-46. doi: 10.22034/jon.2013.515707
T. Sadeghi; K. Ehsanpour; R. Sedaghat. "Combining Application of Factor Analysis and SWOT to Survey Marketing and Advertisement: A Case Study of Pistachio in Kerman Province". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 04, 03,04, 1392, 33-46. doi: 10.22034/jon.2013.515707
Sadeghi, T., Ehsanpour, K., Sedaghat, R.. (1392). 'Combining Application of Factor Analysis and SWOT to Survey Marketing and Advertisement: A Case Study of Pistachio in Kerman Province', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 04(03,04), pp. 33-46. doi: 10.22034/jon.2013.515707
Sadeghi, T., Ehsanpour, K., Sedaghat, R.. Combining Application of Factor Analysis and SWOT to Survey Marketing and Advertisement: A Case Study of Pistachio in Kerman Province. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1392; 04(03,04): 33-46. doi: 10.22034/jon.2013.515707


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب